WebTudakozó



style="display:block"
data-ad-client="ca-pub-6935274628036882"
data-ad-slot="4879410651"
data-ad-format="auto">


Megéri előfizetni a WebTudakozó turbó csomagra?

Ezt a kérdést jogosan teszi fel Ön is saját magának. A választ is Önnek kell megfogalmaznia, mi csak szempontokat tudunk adni:

Probléma: Nem hisz az internetes hirdetésekben

Ez valós félelem, mivel nehéz megtalálni a sok lehetőség között azt a párat, ami valóban működik, és megéri a pénzét. Talán fontos szempont lehet, hogy az Önről szóló megjelenést milyen pozícióban hozza a Google? De ez még kevés, mennyire eredményes a hirdetés szövege marketing szempontból. Az is lényeges, hogy mennyi információt tud az ember megjelentetni egy felületen. A WebTudakozó fejlesztői pont ezen hibákat küszöbölték ki. A keresőkben kiváló pozíciót érnek el az ügyfelek, marketing szakemberek segítenek elkészíteni a felrakott információt, és korlátlan adatmennyiséget lehet felvinni egy céghez. Ezen három dologban egyedülálló a WebTudakozó, és ezért kínálja a legjobb értékarányt a hasonló szolgáltatások között.

Probléma: Megtérül-e a WebTudakozó Turbó (WT) csomagja?

Ezt is Ön tudja kiszámolni. Havonta a megjelenés kb. nettó 6.000 Ft. Ennyiért sehol nem lehet hirdetni az interneten kívül. Ezt minden cég megengedheti magának, és ha a tapasztalat szerinti minimális 4-10 új ügyfelet számoljuk (egy ingatlanos cégnél lehet hogy csak havi 1 új ügyfél jön a WT-ból, de egy szolgáltató cég akár 15-20 ügyfelet is szerezhet), akkor nincs ma ennél hatékonyabb hirdetés. Csak azt kell kiszámolnia, hogy megér-e Önnek kb. 600 forintot egy új ügyfél. Egy újságosnak nyilván nem, de egy kereskedő cégnek, ahol az átlagos vásárlás kb. 8.000 Ft-ot meghaladja, bőven megéri.

Probléma: Nincs keret hirdetésekre

Lehet, hogy nem is szoktak hirdetni. Ez kétszeresen is rosszat jelent. Valószínűleg a költségek és a bevételek vonala egyre jobban megközelíti egymást. Még működik a cég, de nem tud fejleszteni és növekedni. És a második rossz hír az, hogy ha két vonalat meghosszabbítjuk, akkor elérik egymást. És ez a vég. Amikor egy cég tartósan veszteségessé válik. Ez kegyetlenül hangzik, de csak egy kiút van. A bevétel növelése. És erre egy olcsó, de mégis hatékony marketing eszköz kell. Nyugodtan nézzen körül, de nem fog találni jobbat, mint a WebTudakozó.

Probléma: Eddig több helyre fizet, és lehet, hogy azok sem hoztak eredményt.

Először is mérte-e a hatékonyságukat. Tudja-e, hogy pontosan hány új ügyfelet, és mennyi plusz bevételt hoztak Önnek ezek a hírdetések? A legtöbben sajnos miután fizettek érte, nem mérik, hogy honnan jön az ügyfél. Mi azt ajánljuk, hogy koncentrálja energiáját és befektetését egy, kiemelkedően hatékony megoldásba, és akkor többire egyáltalán nem lesz szüksége. Azért nem lesz szüksége, mivel a keresőkben a WebTudakozós megjelenése meg fogja előzni a többi portált, és ezért azoknak nincs értelme. Jobb egy erős marketing eszköz, mint több gyengébb. És nem csak a keresők fontosak, hanem az is, hogy az Intertnet Turbó csomagban 250 érdeklődőt garantálunk. Ezt senki más nem garantálja. És hogy ne kockáztasson semmit, pénz-visszafizetési garanciát is vállalunk. Így Önnek nincs kockázata, csak nyerhet velünk.

Probléma: Nincs ideje, hogy hatékony hirdetést készítsen

Önnek nem is kell. Valóban gondot jelent, ha össze kell állítani egy hirdetési anyagot. Ráadásul ha azt marketing szempontból és internetes kereső szempontból is optimálisan akarjuk elkészíteni, akkor az sok időt és szakértelmet igényel. Ebben segít a WebTudakozó, és internet marketing szakemberekkel megoldja a feladatot Ön helyett. Mi elkészítjük az anyagot, és gondoskodunk róla, hogy a keresőkben előre kerüljön. Ezt egyetlen konkurensünk sem nyújtja Önnek, és ez a leggyakoribb oka annak, hogy rossz hatásfokúak.

Probléma: Ön úgy gondolja van elég ügyfele, és nem érdemes reklámra költeni

Ha az Ön cégének van elég munkája, akkor talán jogosnak tűnik, hogy nem érdemes marketingre költeni. Talán helyesebb lenne úgy fogalmazni, hogy „van elég ügyfele most még”. Minden megszűnt és csődbe ment cég úgy kezdte, hogy volt előtt elég ügyfele. Csak mivel az ügyfelek egy része fokozatosan megszűnik, vagy átmegy máshoz (ez minden cégre igaz), ezért időben kell gondoskodni a pótlásukról. És mindezt havi 6.000 forintból csak a WebTudakozó tudja megoldani.

Kapcsolódó kategóriák: Reklám és hirdetés


style="display:block"
data-ad-client="ca-pub-6935274628036882"
data-ad-slot="4879410651"
data-ad-format="auto">