T-Mobile



style="display:block"
data-ad-client="ca-pub-6935274628036882"
data-ad-slot="4879410651"
data-ad-format="auto">


T- Mobil videotelefon szolgáltatás:

A videotelefon szolgáltatással a hívó felek láthatják is egymást. A videohívás során a telefont használók akár környezetüket, az általuk fontosnak tartott eseményt vagy érdekes helyszínt is megmutathatják beszélgetőpartnerüknek.

Amennyiben a 3G készülék támogatja, a hívás során eldönthető, hogy elküldi-e a saját készülékének kamerája által továbbított képet. A kép küldését később, beszélgetés közben is letilthatja, illetve újra engedélyezheti.

Mikor használható a videotelefon?

A Videotelefon szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy a hívott és a hívó fél egyaránt

* 3G-s készülékkel rendelkezzen,
* 3G-s hálózatra csatlakozzon, valamint hogy
* előzőleg aktiválja magának a szolgáltatást (az aktiválás ingyenes)

A feltételek valamelyikének hiánya esetén a videohívás sikertelen lesz. A készülék ilyenkor általában felajánlja a hanghívás lehetőségét.
Amennyiben videotelefonálás közben elhagyja a 3G hálózatot, a hívás megszakad és hanghívásként sem folytatódik.

T-Mobil MMS szolgáltatás:

A rövidítve MMS-nek nevezett multimédia üzenetet a T‑Mobile előfizetői MMS-telefonjukról küldhetnek.

* másik MMS telefonra,
* elektronikus levélcímre,

A "Címzett" mezőbe ilyenkor a címzett telefonszámát, e-mail címét, illetve a szolgáltatás külön telefonszámát kell beírni.

A rövidítés az angol Multimedia Message Service elnevezést takarja.

Az MMS-küldést és -fogadást az előfizetéses ügyfelek a 1430-as ügyfélszolgálati telefonszámon vagy személyesen, Dominós ügyfelek a 1777-es számon hívható automata információs rendszerben aktiválhatják.

Az üzenet tartalmazhat képet vagy videofelvételt, szöveget, hangot és dallamot.

A T‑Mobile ügyfelei által küldött MMS mérete a 300 kilobyte-ot nem haladhatja meg. Felhívjuk figyelmét, hogy az MMS küldése és fogadása függ a készüléktől is!

A képek és videofelvételek forrása

Telefonnal történő MMS-küldéshez a képet vagy videofelvételt a készülék saját kamerájával is el lehet készíteni (amennyiben a készülék alkalmas erre). Emellett képek és videofelvételek letölthetők a t-zones WAP-portálról és a mobiltelefonra áttölthetők számítógépről is (pl. kábeles, infra vagy bluetooth csatlakozással).

Hálózaton belüli vagy más hálózatba küldött MMS

Az MMS-küldés tarifája elsősorban a küldés ideje, valamint címzettje (T‑Mobile-os vagy más hálózat előfizetője) szerint változik. Az e-mail címekre küldött MMS díja a T‑Mobile hálózaton belüli MMS díjával megegyező.

Az egy MMS-ben elküldhető szöveg terjedelme - ellentétben az SMS-sel - nem korlátozott.

T-Mobil WAP, mobilinternet:

Internet mobiltelefonon keresztül

A T‑Mobile internetszolgáltatásának segítségével asztali-, hordozható- vagy kézi számítógéppel, valamint mobiltelefonjával egyaránt elérheti az internetet. A számítógép és a telefon összekapcsolására többféle lehetőség van:

* bluetooth kapcsolat
* infraport
* adatkábel
* laptopba illeszthető kártyatelefon, amely a külső mobiltelefont helyettesíti.

Ugyanezek az eszközök használhatók faxoláshoz és adattovábbításhoz is.

GPRS, EDGE, 3G, HSDPA

Az internetet leggyorsabban és legelőnyösebben GPRS, EDGE, 3G vagy HSDPA szolgáltatásunkkal érheti el. A gyorsabb letöltés mellett ilyen esetben nem a böngészéssel eltöltött idő, hanem a választott díjcsomagnak megfelelően a forgalmazott adatmennyiség után számítunk fel díjat.

A szolgáltatások igénybevételéhez megfelelő készülék szükséges. Az adatátviteli sebesség az EDGE esetén háromszorosa, a 3G esetén akár hétszerese, a HSDPA-val pedig akár a GPRS huszonnyolcszorosa lehet. A díjazás minden esetben azonos.

WAP-ozni általános internet-előfizetéssel is lehet. Kizárólag a WAP használata esetén érdemesebb valamelyik WAP-csomagot választania.

Hagyományos adathívás

Az internetre mobiltelefonon keresztül hagyományos adathívással, a 30/9301-307-es számon keresztül is lehet kapcsolódni. Az adatátvitel ebben az esetben jóval lassabb, mint GPRS, EDGE, 3G vagy HSDPA kapcsolat esetén.

Az internethívás percdíjai aszerint változnak, hogy munkanapon vagy munkaszüneti napon, és milyen napszakban veszik igénybe a szolgáltatás.

T‑Mobile Push To Talk szolgáltatás:

Ezentúl nem kell egyenként tárcsáznia kollégáit.

A T‑Mobile Push To Talk szolgáltatás egy adó-vevő tulajdonságaival ruházza fel mobiltelefonját, így Ön azonnal és egyszerre léphet kapcsolatba munkatársaival, bárhol is legyenek az országban.

Hogyan működik?

Egyetlen gombnyomással (push) felépül a kapcsolat és máris beszélhet egyetlen személlyel, vagy egy egész csoporttal egyidejűleg (talk). Ehhez csupán csak ki kell választanai egy nevet a telefonkönyvből, vagy létre kell hozni egy csoportot és a tagokat SMS-ben meghívni. Ugyanúgy, ahogy az a hagyományos walkie-talkie esetében megszokott, egyszerre csak egy ember beszélhet, a többiek hallgatják.

Kényelmi szolgáltatás:

SMS-értesítés a nem fogadott hívásokról

A szolgáltatás lehetővé teszi, hogy a nem fogadott hívásokról akkor is értesüljön, ha a telefonja ki volt kapcsolva, foglalt volt, vagy nem volt elérhető, és a Hangposta nem volt aktiválva, vagy a hívó fél nem hagyott üzenetet.

Tekintettel arra, hogy a szolgáltatás átirányításon alapul, ezért azon ügyfeleink, akiknek a foglalt és/vagy nem elérhető esetre van a hangpostától különböző számra aktív átirányításuk, ez a szolgáltatás nem elérhető. Amennyiben szeretnék ezen ügyfeleink is igénybe venni a Hívásértesítőt, hívják díjmentes ügyfélszolgálatunkat a 1430-as számon. Az önkiszolgáló ügyfélszolgálat menüpontban a szolgáltatás egyedi aktiválásával az eddigi átirányításai törlődnek a foglalt és/vagy nem elérhető esetre, és az új beállítás eredményeképpen a hívásértesítő üzeneteit fogják kapni. A szolgáltatás csak kikapcsolt roaming szolgáltatás esetében működik.

Az értesítő SMS feladójaként a hívó fél száma jelenik meg, illetve a neve, ha szerepel a készülékben.

A hívásokat 48 órán keresztül tárolja

A rendszer az ügyfél telefonjának elérhetővé válásától, illetve az első SMS kézbesíthetőségétől visszamenőlegesen 48 óráig őrzi meg a hívók számát. A Hívásértesítő csak akkor tud értesítő SMS-t küldeni, ha a SIM-kártyán (illetve bizonyos telefonok memóriakártyáján, ha ide érkeznek az SMS-ek) van szabad memória.

A Hívásértesítő a telefon bekapcsolásakor, elérhetővé válásakor legfeljebb az utolsó 20 nem fogadott hívásról küld SMS-t.

Hasznos szolgáltatás:

A Célravezető a T‑Mobile helyfüggő szolgáltatása, amelynek segítségével könnyedén, tartózkodási helyének megadása nélkül megtalálhatja a legközelebbi keresett objektumot. A rendszer automatikusan az Önhöz legközelebbi benzinkút, bankautomata, étterem, patika vagy T‑Mobile üzlet információit (címét, telefonszámát) mutatja meg.
A szolgáltatást a T‑Mobile előfizetéses és Domino kártyás ügyfelei egyaránt használhatják, és a keresett információkhoz SMS-ben és WAP-on keresztül is hozzájuthatnak.

Szórakoztató szolgáltatás:

Mobil Zenegép szolgáltatás:

A Mobil Zenegép szolgáltatással közvetlenül mobiltelefonjára tölthet le teljes zeneszámokat, és azokat készülékén meg is hallgathatja.

A mobiltelefonra telepített kezelői felület segítségével a zenetárban található több százezer cím között az előadó nevére vagy a szám címére kereshet, zenei stílusok és toplisták állása alapján válogathat.

A zeneszámok megvásárlása előtt belehallgathat azokba. Felhívjuk figyelmét, hogy a letöltött számokat csak saját telefonján hallgathatja meg. Lementheti más adattárolóra, de meghallgatni ezután csak úgy tudja, ha visszatölti saját készülékére.

Dallamcsengő:

Az egységes és szokásos csengetési hangot ügyfeleink kedvenc zeneszámaikra és slágerekre cserélhetik.

A T‑Mobile Dallamcsengő szolgáltatásával a hívó fél számára hallható zeneszámok állíthatók be, akár egyedileg, azaz egyes telefonszámokra is. A kisvállalkozások és nagyvállalatok számára is hasznos, akár marketingcélokra is kiváló szolgáltatásban a különböző zeneszámok már SMS-ben is beállíthatók.

A Dallamcsengővel a megszokott, egységes csengetési hang helyett a hívó felek zenét hallhatnak, a családtagokat, ismerősöket és üzleti partnereket is akár külön dallam fogadhatja. A vállalatok a Dallamcsengőt emellett üzleti céljaikra, illetve image erősítésre egyaránt használhatják.

A beállítható zeneszámok nagy választékát a T‑Mobile a hazai és nemzetközi lemezkiadókkal együttműködve kategóriákba rendszerezve kínálja fel. Ezekből telefonon és internetes felületen egy rövid részlet meghallgatása után a kiválasztott dallamot a díjszabásban meghatározott díj ellenében a saját mappába letöltve az később bármilyen hívószámhoz beállítható.

2006. májusától ügyfeleink már SMS-ben elküldött kódokkal is beállíthatják a kért dallamot. Az SMS kódokat kiadványainkban és hirdetéseinkbenolvashatja. Amennyiben nem ismeri a szükséges kódot, akkor a dal címének részletét is elküldheti a Dallamcsengő 06-30/80-40-400-as számára. Amennyiben a részlet pontosan egy dalra illik rá, akkor megerősítést kérő SMS-t küldünk Önnek, aminek visszaküldésével beállítjuk a dalt az Ön Dallamcsengőjének.

A Dallamcsengő szolgáltatás díjmentes regisztráció után, a díjszabásban meghatározott havidíj ellenében vehető igénybe.

Videó küldés:

Megfelelő mobiltelefon segítségével akár videofelvételeket is készíthet. A felvételeket a készülékkel visszajátszhatja, valamint MMS-ként és e-mailként elektronikus levélcímre elküldheti. A felvételek maximális mérete általában 100 kB (kb. 10 másodperc), azonban egyes újabb mobiltelefonok ennél hosszabb felvételre is képesek. Ügyeljen arra, hogy a T‑Mobile hálózatában elküldhető MMS mérete a 300 kB-ot nem haladhatja meg és a videofelvételek fogadása, illetve lejátszása függ a címzett készülékétől is.

Kapcsolódó kategóriák: Mobiltelefon


style="display:block"
data-ad-client="ca-pub-6935274628036882"
data-ad-slot="4879410651"
data-ad-format="auto">