Dohányzás, leszokás



style="display:block"
data-ad-client="ca-pub-6935274628036882"
data-ad-slot="4879410651"
data-ad-format="auto">


Hogyan, és miért szokjunk le?

Ha leszokik a dohányzásról, pár napon belül visszanyeri íz- és szagérzékelését.

Ha leszokik a dohányzásról, légzése egyenletesebbé és természetesebbé válik.

Ha leszokik a dohányzásról, életritmusa kiegyensúlyozottabb, álma frissítőbb lesz.

Ha leszokik a dohányzásról, nyugodtabbá válik, és az élet elfeledett ízei térnek vissza: a stressz, nyugtalanság és ingerültség formájában jelentkező elvonási tünetek hamar enyhülnek (különböző terápiás módszerek is a segítségére lehetnek), és a jelentkező előnyök hamarosan elhalványítják a kellemetlenségeket.

Ha leszokik a dohányzásról, kevesebbet fog költeni, sőt, megtakarításokat is elérhet. A motiváció remek forrása, ha a szívének kedves célra "félreteszi" azt az összeget, amit korábban cigarettára költött.

A leszokáskor esetenként jelentkező testsúlygyarapodás "kezelését" az elsõ három hónapban el tudja sajátítani.

Ha leszokik a dohányzásról, haja és bőre egészségesebbé válik, és ujjai, fogai vagy lehelete sem árulkodik már szokásáról.

Ha leszokik a dohányzásról, visszanyeri helyét a társaságban; a sorra nyíló nemdohányzó helyek segítségével egészségesen élhet normális életet, egyúttal nem kell kitennie magát a dohányzás csábításának.

Függetlenül attól, hogy Ön erős vagy alkalmi, idősebb vagy fiatalabb dohányos, sosem késő, hogy leszokjon a dohányzásról, még akkor sem, ha többször kell nekifutnia.

Ma már számos hatékony módszer létezik. Igénybe veheti orvosok vagy egyesületek segítségét, a döntés előtt és után is.

Kapcsolódó kategóriák: Tanácsadás


style="display:block"
data-ad-client="ca-pub-6935274628036882"
data-ad-slot="4879410651"
data-ad-format="auto">